Z naszego doświadczenia wiemy że nie ma dwóch identycznych podmiotów znajdujących się w takiej samej sytuacji oraz mających te same potrzeby.
W związku z tym, każdy projekt oraz współprace rozpoczynamy od spotkania i analizy Państwa potrzeb oraz planów rozwoju, specyfiki działalności i wymagań. Analizując te dane dobieramy odpowiedni zakres obsługi i narzędzia oraz przygotowujemy indywidualną ofertę i kalkulację kosztów obsługi.
Jeśli jednak potrzebują Państwo wstępnie oszacować w przybliżeniu koszt podstawowej obsługi, przedstawiamy poniżej ogólne zasady.

Wysokość opłat za nasze usługi uzależniona jest w główniej mierze od: Poniżej orientacyjne ceny w zależności od formy prowadzenia działalności.

PKPIR
  1. do 10 dokumentów - 150,00 zł
  2. do 30 wpisów - 250,00 zł
  3. od 31 do 50 wpisów - od 400,00 zł
  4. od 51 do 100 wpisów - od 600,00 zł
  5. od 101 do 150 wpisów - od 800,00 zł
  6. powyżej 150 wpisów - do negocjacji
KSIĘGI HANDLOWE
  1. do 10 dokumentów - od 350,00 zł
  2. do 30 wpisów - od 500,00 zł
  3. od 31 do 50 wpisów - od 1 100,00 zł
  4. od 51 do 100 wpisów - od 1 800,00 zł
  5. powyżej 100 wpisów - do negocjacji
OBSŁUGA KADROWA
  1. Pracownik bez względu na formę zatrudnienia (za osobę) - 30,00 zł
SPRAWOZDANIA
  1. GUS/NBP ( za każde sprawozdanie) - 40,00 zł
  2. PFRON - 60,00 zł
  3. Analizy i inne zestawienia ( za godzinę) - do negocjacji
POZOSTAŁE USŁUGI
  1. deklaracje roczne (dla podatników tylko z działalności) - gratis
  2. deklaracje roczne (dla podatników-z innych źródeł) - 50,00 zł
  3. deklaracje roczne- pozostałe - do negocjacji