Z naszego doświadczenia wiemy że nie ma dwóch identycznych podmiotów znajdujących się w takiej samej sytuacji oraz mających te same potrzeby.
W związku z tym, każdy projekt oraz współprace rozpoczynamy od spotkania i analizy Państwa potrzeb oraz planów rozwoju, specyfiki działalności i wymagań. Analizując te dane dobieramy odpowiedni zakres obsługi i narzędzia oraz przygotowujemy indywidualną ofertę i kalkulację kosztów obsługi.
Jeśli jednak potrzebują Państwo wstępnie oszacować w przybliżeniu koszt podstawowej obsługi, przedstawiamy poniżej ogólne zasady.
Wysokość opłat za nasze usługi uzależniona jest w główniej mierze od:
- rodzaju prowadzonej działalności (księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów, ryczałt)
- liczby dokumentów do zaksięgowania
- ilości zatrudnionych pracowników
- dodatkowych oczekiwań Klienta związanych bieżąca obsługą i raportowaniem
PKPIR
- do 10 dokumentów - 150,00 zł
- do 30 wpisów - 250,00 zł
- od 31 do 50 wpisów - od 400,00 zł
- od 51 do 100 wpisów - od 600,00 zł
- od 101 do 150 wpisów - od 800,00 zł
- powyżej 150 wpisów - do negocjacji
- do 10 dokumentów - od 350,00 zł
- do 30 wpisów - od 500,00 zł
- od 31 do 50 wpisów - od 1 100,00 zł
- od 51 do 100 wpisów - od 1 800,00 zł
- powyżej 100 wpisów - do negocjacji
- Pracownik bez względu na formę zatrudnienia (za osobę) - 30,00 zł
- GUS/NBP ( za każde sprawozdanie) - 40,00 zł
- PFRON - 60,00 zł
- Analizy i inne zestawienia ( za godzinę) - do negocjacji
- deklaracje roczne (dla podatników tylko z działalności) - gratis
- deklaracje roczne (dla podatników-z innych źródeł) - 50,00 zł
- deklaracje roczne- pozostałe - do negocjacji